2007年4月13日星期五

Flame In My Heart

插播一首歌词,《星月童话》的插曲。我很喜欢的。那次看的时候在电影院用手机录下来,那效果差的吓人,还不如用我的iriver,效果肯定绝对没得说!

Flame In My Heart -------心中的火焰

I still hear your voice我依旧能听到你的声音
softly calling my name温柔的呼喊我的名字
but I know my answer in vain我知道我的热血在奔涌
cause I couldn t be with you因为我不能和你在一起
when you needed help and rescue当你在需要帮助和安慰时
from the darkness that took you away我会救你远离暗夜

will there be absolution可不可以免除
t the story s conclusion 故事的结局
or will there be just endless pain这样就不会有无尽的痛苦

I still hear your voice我依旧能听到你的声音
softly calling my name温柔的呼喊我的名字
though destiny torn us apart尽管命运将我们分开
you still burn like a flame in my heart你依然是我心中燃烧的圣火

will there be absolution可不可以免除
at the story s conclusion 故事的结局
or will there be just endless pain这样就不会有无尽的痛苦

I still hear your voice我依旧能听到你的声音
softly calling my name温柔的呼喊我的名字
though destiny torn us apart尽管命运将我们分开
you still burn like a flame in my heart你依然是我心中燃烧的圣火

沒有留言: